понедељак, 13. фебруар 2017.

Purple rain, purple raaaaain :)

Drage moje, 

Nedavno sam kupila Essence senkicu iz limitirane Midnight masquerade kolekcije u broju 03 Witching you were here, koja me je totalno raspametila :) Mnogo mi je krivo što ta kolekcija nije došla u Srbiju, sve nas dobre kolekcije zaobilaze. 
( Essence eyeshadow 03 witching you were here )
Pošto volim da nosim ljubičasto jer baš istakne braon boju mojih očiju rešila sam da vam pokažem svoj look sa ovom senkicom. Ako je nemate, do not worry, verujem da ćete joj lako naći zamenu.
Proizvodi koje sam koristila:


Pošto je look veoma jednostavan nisam vam uradila step - by - step... Meni je ovaj look za svaku priliku i baš ga često nosim u večernjim satima :) 

Evo i krajnjeg rezultata:




Koja je vaša omiljena mono senka?
Da li vam se svidja ovaj look?

8 коментара:

  1. Prelepa si <3 ova senka je bas, bas dobra :D mnogo mi se svidja <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puuuuno :) :* Senkica je odlicna, bas je pigmentovana i ne trusi se mnogo. I meni se svidja, nosim je vec danima :* <3 :*

      Избриши
  2. Super! Divno je kad vidiš da tako mlada devojka zna šta joj stoji! :*

    ОдговориИзбриши
  3. Super mi je senkica i super ti stoji :) Starija si godinu dana, znaci ja sam jos mlada hahah :D

    ОдговориИзбриши