понедељак, 20. фебруар 2017.

Make up revolution Fortune favous the brave paleta :)

Drage moje,

Danas vam "pričam" o mojoj novoj paletici koju već neko vreme testiram :) Reč je o Make up revolution Fortune favours the brave.
Količinu sreće koju sam osećala kada sam je dobila vam ne mogu opisati :) . Dobila sam je od momka koji ju je kupio u Cosmeticsu u Beranama. Samo pakovanje paletice mi je prelepo, zlatna boja sa ovom sličicom napred mi je baš lep detalj. I svidja mi se što mi ne ostaju otisci prstiju u toj meri kao kod Flawless matte palete.
Za cenu od oko 18e dobijate 30 senkica ( 16gr ima ova paletica ) i četkicu koja nije baš za bacanje. Neće vam promeniti život koliko je dobra, ali može sa njom nešto da se uradi.
Senkice su odabrane od strane britanskih beauty blogera i moj ukus su zaista pogodili. Napravili su jednu zaista univerzalnu paleticu na koju verujem da većina neće ostati ravnodušna. To kažem, jer se u paleti nalaze mat, shimmer i glitter senke. Ona predstavlja spoj različitih tekstura pa ako ne volite jednu vrstu i dalje imate čime da se "igrate".
Pigmentacija ovih senkica je po meni odlična, pozitivno su me iznenadile mat senke koje baš lepu boju ostavljaju i zaista se malo truse... Ni ostatak se ne trusi, a očekivala sam da će mi ove glitter senkice završiti više na obrazu no na očima :) Te glitter senke imaju baš neku baršunastu teksturu, kada je pipnete nekako je mekana, baš je onako pufnasta ( znam, znam, ali reč pufnasto mi je bila prva asocijacija za ove senkice ). Shimmeraste senke su isto lepo pigmentovane, ne truse se mnogo i baš ima lepih boja :)
( Prvi i drugi red )

( Treći i četvrti red )
Swatcheve sam uradila bez baze sa samo jednim prelazom preko. Na taj način ću vam najvernije predstaviti paletu jer i same znate da će svaka senka naneta preko baze biti intenzivnije boje. Mrzim kad tražim swatcheve na netu, gde je prikazano neko ludilo od boje za koje se na kraju ispostavi da mi treba 3 do 4 sloja :) 
( Sastav senkica )
Look-ove sa ovom paleticom očekujte u nekom od narednih postova. Jedva čekam da vam pokažem look koji sam uradila koristeći samo ovu paletu. Znači samo puder, maskara i ova paleta :)

Kako vam se čini?
Da li imate ovu divoticu?
Koju paletu Make up revolution-a mi preporučujete?

10 коментара:

  1. Prelepa je :D ako mi verujes, bas sam juce gledala nju :D bas sam se cudila koja pigmentacija ali nazalost to nije to :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, divna je :) Videces kad islikam lepo look, senke zaista odgovaraju zadatku i odlicno izgledaju i blendaju se, ali po meni je bolje kad ovako pokazem swatcheve bez baze,jer se svakako boja vidi u panu :)

      Избриши
  2. nisam probala ove sjene tj. paletu ali mi se dopadaju boje i pigmentacija istih :D

    Mystique blog

    ОдговориИзбриши
  3. Izgleda savršeno, da ti nijedna senka više ne treba u životu :)

    ОдговориИзбриши
  4. Odličan post a paletica je fenomenalna. Najviše mi se dopadaju matt senke. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :) Make up revolution zaista ima dobre matt senkice, mnogo se manje truse i lepo su pigmentovane za razliku od nekih drugih brendova :)

      Избриши
  5. Jaooo predivna je, želim i nju, mada imam vec dosta, upropastićeš me, proteraće me iz kuće 😊

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ha ha ha i ja slusam te pretnje godinama :) Ako te izbace primicu te ja kod mene :D :D :D

      Избриши