уторак, 6. децембар 2016.

Odabrani za decembar :)

Drage moje,

Malooooo kasnim sa ovim postom, zamisao mi je da ga objavljujem svakog prvog u mesecu i pokažem vam proizvode koje ću koristiti u tom periodu. Neću da vas davim time koliko volim rotaciju svog make up-a i koliku važnost pridajem istoj :) pa ćemo odmah da se "bacimo" na proizvode...

Puderi:
Avon Extralasting tečni puder u nijansi nude
Farmasi Zen velvety touch broj 3
Avon Luxe puder nijansa fair silk
Bronzeri i konture:
Loreal duo bronzer 101 blonde harmony
Smooch bronzer
Golden rose senka #209 koju koristim za konture
Rumenilo i highlighter:
Make up revolution vivid baked blusher u nijansi hard day
MUR highlighter u nijansi golden lights
Benefit Whats up mini verzija

Za oči:
MUR Flawless matte paleta
I <3 Make up No photos please paleta
Max factor duo kremasta senka #bronze hazeNyx wonder pen u light nijansi
Astor crni kreon
Golden rose longstay crni liner u teglici
Maskara i obrve:
Golden rose lift up and great volume
Alverde senka za obrve 01 blond
Gr olovka #308
Artdeco #2 ( skoro je na izmaku, jeeej za project pan )
 

Usne:
Collistar #29 Confetto
GR matte lipstick crayon #05
Farmasi #21
Aura lipliner #32
I swatchevi karmina i olovke

Eto to bi bila moja grupica za ovaj mesec :) Na te proizvode ću se fokusirati jer su mi neki novi pa nisam stigla da ih pošteno isprobam, neki su mi u project panu pa želim da ih potrošim a jedan deo nije cf tako da ću i njih eventualno trošenjem izbaciti iz svoje kolekcije






Kako vam se čine moji "odabrani"?
Imamo li iste make up proizvode i kako su se vama pokazali?



Нема коментара:

Постави коментар