четвртак, 1. децембар 2016.

Novembarski must haves :)

Drage moje, 

Evo i mojih novembarskih favorita :) Mogla bih da nabrojim još stvarčica ali sam se vodila logikom koje bih proizvode kupila ovaj mesec da se već ne nalaze u mojoj kolekciji. 
Moj odabir za mesec novembar :
Alverde ulje od divlje ruže koristim ga aktivno, ujutru i uveče i posle više od mesec dana vidim razliku na svome licu. Baš mi prija i nastaviću da ga koristim i volim.
Golden rose correct and conceal paleta uradila sam recenziju za ovu divoticu i mogu vam reći da moje oduševljenje ne jenjava :) Za više klik klik :).
Ecotools blending and bronzing četka mi je olakšala make up rutinu jer odlično radi svoj posao. Obavezno bacite pogled na ovu četkicu.
Golden rose longstay tečni karmin u broju 10, čuvena desetka koju ja obožavam. Zaista je zanimljiva nijansa na koju ne možete ostati ravnodušne.
Avon longstay puder koga ne želim nikad da potrošim jer ima sve što ja tražim od pudera. Lepo pokrije jednim slojem a pritom je lagan i ne stvara osećaj maske. Nažalost, kada potrošim ovaj puder neću ga više kupovati jer Avon nije cruelty free.

I jedan nekozmetički favorit
Bežični punjač za telefon koji mi je bukvalno bio life saver u mnogim situacijama. Naročito kad sam u putu, tada volim da slušam muziku dok čitam knjigu na telefonu ( aplikacija book reader na google play-u ) što troši bateriju brzinom svetlosti, tako da mi je ovaj mališan bio od izuzetne pomoći. Ovaj moj je kupljen letos u Budvi po ceni od 14e, imate dosta modela i kod nas. Prilikom kupovine pogledajte kapacitet punjača ( ovaj ima 5000mAh ) i baterije vašeg telefona ( moja je na primer 2600 mAh ). U mom slučaju kada napunim punjač do kraja, mogu skoro dvaput da punim bateriju :) 


Da li ste koristile neke od mojih favorita?
Delimo li isto mišljenje?

 

2 коментара:

  1. Slažem se za korektore, svakodnevno ih koristim i kada ne stavljam puder, obožavam ih! :) Alverde ulje mi ne odgovara i baš me rastužilo, nadala sam se da ću pronaći jeftinije ulje za lice ali izgleda moram još da tražim. Super post :)

    ОдговориИзбриши
  2. Steta sto ti ulje ne odgovara, sta ti je smetalo kod njega? Hvala ti puno :*

    ОдговориИзбриши