субота, 17. децембар 2016.

Make up revolution baked blush and highlight

Drage moje,

Danas "pričamo" o dva proizvoda koje sam kupila i nakon testiranja i isprobavanja istih želim da vam prenesem svoje utiske. Kao što i stoji u naslovu reč je o Make up revolution rumenilu i highlight-u.
Oba proizvoda sam kupila u Cosmetics-u u Beranama i iskreno se nadam da će ovaj brend postati uskoro dostupan u Srbiji jer smatram da zaista postoji dosta proizvoda koji zaslužuju mesto u vašem make up kutku.
Krećemo od rumenila, moje dolazi pod nazivom hard day i ima 6gr. Platila sam ga oko 4e što uopšte nije mnogo imajući u vidu da je rumenilo pečeno. Pakovanje je klasično, meni ništa specijalno, ali je dosta čvrsto. Imala sam mali peh sa njim, palo mi je na pod ali mu se ništa nije desilo, ni pakovanju a ni samom proizvodu unutar. 
Boja rumenila je rozikasta sa primesama ljubičaste i veoooma je šimerasta. Iskreno, planirala sam mnogo ranije da odradim ovu recenziju, ali me je ovo rumenilo dosta zbunjivalo i morala sam da dam sebi vremena da vidim šta zapravo mislim o njemu. Razlog moje nedoumice je njegovo ponašanje na licu. Kad uradim swatch boja je tu, šimer je prisutan, sve je ok i svidja mi se iako sam ja fan mat rumenila. Kada ga nanesem na lice, bez obzira koju četkicu koristila pigmentacije nema, ostaje samo šimer. 

Ovo rumenilo ne možete da koristite kao highlight jer nije toliko svetlo i taj šimer je nekako umeren, baš lep odsjaj da kad se nanese na lice. Meni više ovo rumenilo više liči na neki blush topper ili da ga nanosite samostalno kada jače šminkate oči i lice. Podićiće vam look to je sigurno, ali bih ja više volela da ima bar malo pigmentacije.
( bez bronzera, kontura, highlight-a, samo rumenilo )
Sa highlighterom nisam imala ni malo nedoumica, zaljubila sam se u njega na prvi swatch :) Nijansa za koju sam se ja odlučila je golden lights i za 7,5gr pečenog proizvoda sam izdvojila oko 6e.
Pakovanje je isto kao i kod rumenila, s tim da sam proizvod ima neki reljef po sebi koji se meni baš svidja. Kao što i sam naziv govori ovaj highlight u sebi ima zlatnih čestica koje daju baš lep i upadljiv izgled vašem make up-u. Ako volite diskretan sjaj, zaobidjite ovaj proizvod jer se ovaj mališa vidi na vašem licu bez obzira u kojoj ga količini nanosite :) Ja sam sa njim oduševljena! Najviše mi se svidja što su čestice sitnije mlevene, ne volim krupne šljoke ili krupan shimmer po licu.
( u sobi )
( na direktnom suncu )



Otkako sam ih kupila Golden lights koristim skoro pa svakodnevno, a na rumenilo hard day sam navikla :) Oba proizvoda su mi trajala na licu dok ih nisam skinula... 

Kako vam se čine ova dva mališana?
Koje je vaše omiljeno rumenilo? A highlight?

12 коментара:

  1. Divna si! Odlična recenzija

    http://mysweetescapemasha.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Love the effect of that highlighter!
    I`m following ur blog with a great pleasure via Google+
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Thank you very much :) As soon as I can I will add an english version of my posts so you can understand it :) I have joined you :*

      Избриши
  3. Do sada nisam primjećivala ove proizvode, ali swatch mi se mnogo dopada kao i sam izgled rumenila na licu.

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam u pocetku morala da se naviknem da njega, ali evo sada se vec uspesno druzimo :)

      Избриши
    2. Pa navikla sam na mat rumenila, a ovo je dosta shimmerasto i nema neku jaku pigmentaciju pa mi je bilo malo cudno u pocetku :)

      Избриши
  4. Super post! Ovaj hajlajter bas mami :-D <3 Imam pupin hajlajter koji obozavam ostavlja divan sjaj na obrazima...ali moj omiljeni je mery lou za koji cu uskoro pisati recenziju <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jeste, odlican je ovaj MUR. Pupin nisam probala i nazalost ne mogu da ga kupim jer nije cf. Jedva cekam tvoju recenziju :) Mary mi je na wishlisti :)

      Избриши