четвртак, 15. децембар 2016.

Dark smokey eyes

Drage moje,

Oduševljenje I <3 Make up paletom ne jenjava pa danas želim da podelim sa vama jedan od look-ova koji sam napravila sa njom. Za više o ovoj paletici pogledajte ovde
Proizvodi koje sam koristila
Počela sam sa Nyxovom jumbo olovkom u Milk nijansi a zatim sam u pregib nanela ovu nijansu brusnice iz Essence orient palete.
Zatim sam uzela ljubičastu senku iz I <3 palete i nanela je prstom na pokretni deo kapka. Ove senke su dosta slične Modinim senkama pa mi najlepši efekat daju kada ih nanesem prstom.
Zatim sam u spoljašnji ugao oka nanela Supertrash nijansu, prvo prstima a zatim sam je čistom četkicom izblendala. Ova nijansa je mnogo zanimljiva, puna je sitnog shimmera raznih boja.
Potom sam nanela krem senku ispod obrve i dodala malo MUR highlightera na isto mesto. Zatim sam izvukla ajlajner.
I to izgleda ovako :)
Nanela sam puder, malo korektora i iscrtala sam obrve...
Na red su došli bronzer i konture, zatim rumenilo i highlighter. Pošto su nam oči u fokusu kad je ovaj look u pitanju, rumenilo i karmin treba da budu malooo neutralniji i nenametljivi.
Ostala je samo maskara i senka boja brusnice na donji kapak i to je to :)




Kako vam se čini ova kombinacija boja?
Da li biste nešto uradile drugačije?



 

4 коментара:

  1. Dopada mi se look, posebno što si stavila i boju brusnice i na donju liniju oka, to mi uvek upotpuni izgled :) <3

    ОдговориИзбриши
  2. Ja lično više volim malo "smirenije" boje na očima, ali ova kombinacija mi je baš gotivna :) Hvala ti puno na komentaru <3 :*

    ОдговориИзбриши
  3. Kombinacija mi je predivna. Obožavam tamnije kombinacije i ova mi se mnogo dopala, kao i način na koji si to predstavila. Samo, imala bih jedan predlog, da povećaš slike na "Baš velika". Veće slike mi daju bolji efekat postu. :*

    Moj mali kutak

    ОдговориИзбриши