уторак, 8. новембар 2016.

Golden rose correct and conceal paleta

Drage moje,

Danas "pričamo" o jednom proizvodu koji me je zaista prijatno iznenadio i mislim da zaslužuje vašu pažnju. Kao što i u samom naslovu stoji reč je o Golden rose paleti korektora. Postoje tri paletice svetlija ( Light to medium ), tamnija ( Medium to dark ) i korektivna paleta.
Ja sam se odlučila za tamniju nijansu jer prvenstveno želim sa ovom paletom da konturišem svoje lice. Ona dolazi u crnom kartonskom pakovanju u kome je smestena paleta sa pet korektora i jednim puderom za setovanje. Sama paleta je meni baš lepa, dosta je čvrsta i ono što se meni najviše svidja je što ne zauzima dosta prostora. Najviše mrzim ona bulky, ogromna pakovanja, koja mi zauzmu pola stola kad se šminkam i koja ne mogu nigde da nosim. Sa ovom paleticom nećete imati taj problem jer će stati u svaki neseser :)
Korektori i puder za setovanje imaju po 2grama, a ja sam ovu paleticu platila 650 dinara u parfimeriji u Nišu.
Na kutiji pozadi je naveden naziv svake nijanse kao i opis proizvoda.
Evo paletice na direktnom suncu :)
Ukratko o nijansama :

Puder koji dolazi u paleti ima zaštitni faktor 20. Iako na swatch-u izgleda beličasto i brašnjikavo na licu je totalno transparentan i baš se lepo ponaša. 
Beige je nijansa koju sam ja koristila za posvetljivanje i kojom sam ja oduševljena. Ima malo žutog podtona u sebi ali kada se lepo izblenda zaista mislim da će i devojke hladnog podtona moći da je nose.
Nude je za mrvicu tamnija i neutralnija od beige korektora. Čak i na swatch-u ima malo rozikaste boje u sebi... Kada sam je nanela i izblendala taj blaaagi rozi podton se na meni uopšte nije primećivao.
Almond je tamna i topla nijansa.
Warm sand je tople i tamne boje. Moraću da ga mešam ili da ga probam kao bazu za senku kako bih mogla da ga koristim. Kao korektor je pretaman za mene a za konture je preslab.
Dark nijansa je glavni razlog zašto sam kupila ovu paleticu i nimalo se nisam pokajala. Tamna, puna boja, ima malo narandzastog u sebi ali na licu to deluje baš prirodno i on je po meni odlična podloga za bronzer. 
Kada konturišem kremastim proizvodima volim da korektor bude toplije nijanse jer ako uzmem neki hladni sa sivkastim tonom izgleda kao da sam stavila blato na lice :) Ovako deluje mnogo prirodnije a ako želite jači efekat ovaj proizvod možete i nadograditi ili dodati bronzer i puder za konture preko.
( na suncu)

( u hladu )
Golden rose je zaista nadmašio sebe sa ovom paleticom. Očekivala sam da će nijanse biti teže za rad, da ću morati prstima da ih zagrejem kako bi se lepo razmazale. Medjutim, nijanse sam prilikom konturisanja nanosila sintetičkom četkicom što me veoma raduje, jer ne volim da nanosim proizvode prstima. Dovoljno je samo malo tapkati četkicom po korektoru i on je spreman za rad. Ovi korektori imaju srednju do punu pokrivnu moć, sve zavisi čime ih blendate. Ja sam koristila RT beauty blender i setovala sam ih puderom iz paletice. 
Na slici imam hidrantnu kremu, Aurin prajmer, Bourjois CC kremu, uradila sam obrve i GR paletu ( nijanse beige i dark ).


Kako vam se čini ova paleta?
Čime vi konturišete lice?




 

Нема коментара:

Постави коментар