понедељак, 24. октобар 2016.

Šminka za svaki dan :)

Drage moje,

Želela sam da uradim jedan step - by- step za ovaj jednostavan make up look :) Ovaj post će biti klasičan "back to the basic" a već u sledećem se "bacam" na nešto komplikovanije... 
Nadam se da će vam se svideti...

Korišćeni proizvodi:



Za oči :
Essence paleta 01 We heart arabian nights
Flormar P046 paleta
Make up revolution Matte paleta
Nyx Jumbo olovka u Milk nijansi
Nyx Wonder olovka u Light nijansi
Avon Infinitize maskara

Za lice :
Avon Anew krema za hidrataciju
Avon extra lasting tečni puder u nijansi Nude
Avon Luxe puder u nijansi Fair silk
Loreal dou bronzer u nijansi 101 Blonde harmony
Golden Rose senka u nijansi 209
Make up revolution rumenilo u nijansi Threat
Benefit Whats up hihglighter

Za obrve :
Artdeco olovka u nijansi 2
Alverde set za obrve u nijansi 01 Blond 


Pa da krenemo redom, nakon što ste naneli kremu ( i prajmer ) nanosite Nyx jumbo olovku na pokretni deo kapka i iznad obrva i blendate prstima ili pljosnatom sintetičkom četkicom.


Nakon toga nanosimo preko celog kapka baznu krem senku ( ja sam koristila mat u MUR paleti, a vi možete i shimmerastu ) , a zatim četkicom za blend nanosimo nijansu koja je malo tamnija od bazne u crease i blendamo ka gore...



Uzimamo tanju, pencil četkicu i u spoljašnjem delu kapka pravimo mali trougao, kao strelicu ( > ) tamnijom senkom, a potom sam Blush četkicom za blend uzela bakarnu senku i sve lepo izblendala.



Catrice dvostranom četkicom sam crnom senkom izvukla eyeliner, vi tu možete šta god da vam odgovara, meni senka najprirodnije izgleda, a ova je baš pigmentovana.

Sad vam je samo ostalo da stavite najsvetliju shimmerastu senku u unutrašnji ugao oka i ispod obrva, Nyx wonder olovku u waterline i senku kojom smo prvo blendali ispod oka i time smo sa očima gotove! Ja uvek prvo šminkam oči, za slučaj da se neka senka trusi, da mogu lepo da obrišem... 


Stavljamo puder i dok se on "slegne" sredjujemo obrve... Kada završim obrve stavljam Benefitov highlighter, izblendam Real techniques četkom za highlight i sve setujem Avonovim puderom.

Onda stavljam Lorealov bronzer ( slika u sredini ) pa Gr senku #209 koju koristim za konture...




Na red je došlo rumenilo i highlight iz Lorealovog dua ( nije mi baš omiljen jer je po meni preslab, ali za svaki dan može da prodje ) . I da odaberete karmin :) Prva opcija mi je bila kombinacija Essence XXL nude sjaja u nijansi 01 Shy beauty i Collistar karmina u nijansi 29 Confetto.


I to je to :)

Ali pošto me faza mat karmina nije još uvek prošla, morala sam da uzmem svoju voljenu tečnu GR #10. I to je izgledalo ovako 


Došle smo do kraja ( lepo sam rekla još u prvom postu da vam treba kafa :p ) ! Volim ovaj look jer je po meni, baš za svaki dan, nema nekih jakih kontura, prelaza i slično. 

Kako vam se svidja ovaj make up look?
Koje su vase boje za svaki dan?

 

Нема коментара:

Постави коментар