четвртак, 27. октобар 2016.

Kako popraviti polomljen proizvod :)

Drage moje,

Želim da podelim jedan mali trik sa vama... Pošto sam izuzetno trapava osoba bila sam prisiljena da naučim da popravljam svoj make up inače bi pola moje kolekcije bili proizvodi u prahu :). Inače ne volim praškaste proizvode jer mi uvek naprave lom i moram dodatno da čistim, tako da ne očajavajte ako vam neki proizvod pukne jer možete izuzetno lako da ga popravite...

Evo šta vam je potrebno:
Medicinski alkohol
Nešto čime ćete dodatno usitniti proizvod
Ubrus
Nešto čime ćete ispresovati proizvod 
I naravno polomljen mučenik :)



Pa, da krenemo :) Prvo usitnimo proizvod što više možemo. Ja sam to radila drškom od četkice i čačkalicama.


Stavljamo malo medicinskog alkohola ( slobodno kupite manju flašu, treba vam manje od pola čepa ) dobro promešamo i ostavimo da se osuši... Pošto je meni ostalo baaaaš malo proizvoda ja sam ga čačkalicom pomerila na jednu stranu kako bih ga lepo ispresovala. Sačekajte da se osuši.
Kada je masa polusuva stavljate ubrus ( ili toalet papir ako vam ubrus nije pri ruci ) i pritiskate što jače možete... Ja sam ovde koristila Artdeco bazu da pritisnem masu, jer je bila odgovarajuće veličine, baš kao pan ove senkice. Tu možete da probate senkom, lakom za nokte, bitno je samo da je ta površina ravna da može lepo da poravnja masu proizvoda.
Ostaje samo da sačekate da se dobro osuši i da nastavite sa trošenjem :)

Jedna napomena, ovakvi proizvodi se uvek maaaalo više truse od originala zbog jačine presovanja... 


Na ovaj način možete da od svoje senke napravite rumenilo, bronzer, highlighter ma šta vam padne na pamet. Da sam na primer u ovu senku dodala malo svetlo smedje i zlaćkaste senke dobila bih bronzer :) Često sam ovo primenjivala na proizvodima koji me nisu oduševili sa ciljem da ih potrošim i što je bitnije da uživam u njima...


Da li i vi popravljate svoje proizvode? :)



 

Нема коментара:

Постави коментар