недеља, 30. октобар 2016.

Ingrid Mineral Silk & Lift tečni puder

Drage moje,

Danas pričamo o tečnom puderu kojeg sam imala prilike da isprobam u poslednjih mesec dana... Reč je o Ingrid mineral silk and lift puderu. Ingrid je kozmetička kuća iz Poljske, proizvodi su im jeftinijeg ranga i nikad mi nisu delovali posebno interesantno da bih ih testirala. Puder sam dobila na poklon i mogu vam reći da je nadmašio moja očekivanja.
Pakovanje je standardno, klasična crna tubica u kojoj je smešteno 30ml pudera. Proizvod dolazi u četiri nijanse, gde će devojke sa izuzetno svetlom puti imati problem da nadju odgovarajuću nijansu kao i devojke koje su izrazito hladnog podtona ( morala sam da odem do parfimerije da ispipkam testere ) . Cena mu je oko 400 dinara i moj je u nijansi Natural beige.

Evo i sastava :)
Ja sam ovaj puder nanosila RT blenderom i tako mi se najviše svideo. Probala sam i četkicom ali mi je krajnji rezultat bio onako meeeh i ne volim da pudere nanosim na taj način jer mi oduzima dosta vremena. Možete ga nanositi i prstima samo dobro povedite računa o zoni oko obrva i vrata...
Swatch napravljen unutra :
Swatch na direktnom svetlu :
Ja sam osoba koja za svakodnevnu šminku koristi uglavnom BB i CC kreme koje setujem kamenim puderom. Ne volim pudere koji su teški, koji se "vide" , koji odaju utisak da imate masku na licu... Ovaj puder je definitivno u mojoj zoni komfora :) Nije težak, ne uvlači mi se u pore i one linijice oko usana, nisam prosijala od njega, niti sam ga nakon nanošenja osećala na licu ( kao na primer kad nanesem Max factor puder, imam osećaj da sam se zacementirala ) . Ingrid tečni puder ima srednju prekrivnu moć, ali vam neće prekriti tamnije podočnjake, venice i slično... Meni nije prekrio venicu koju imam ispod desnog oka, a podočnjake mi je malooo ublažio ali mi tu ipak treba korektor...
Probala sam ovaj puder da nanesem u dva sloja i skroz je bio ok. Nije mi se tokom dana napravio onaj bljak cakey izgled, baš se lepo ponašao. Sve u svemu ja sam ovim proizvodom veoma zadovoljna i ako vam treba puder nižeg cenovnog ranga, pogledajte testere ovih pudera, možda ćete i vi takodje biti  :)

Final look sa Ingrid puderom i ostalim proizvodima

Za Ingrid kozmetiku još uvek nemam informaciju da li testiraju svoje proizvode na životinjama ili ne. Poslala sam im mail na koji još nisu odgovorili... Više o cf proizvodima ću pisati u narednom postu gde ću vam objasniti šta, kako i zašto sam se odlučila da predjem na cruelty free proizvode...



Da li ste probale ovaj puder? 
Koji je vaš go to puder za svaki dan?



 

Нема коментара:

Постави коментар